LOGO-ASEM-horizontal-2LOGO-ASEM-horizontal-2LOGO-ASEM-horizontal-2LOGO-ASEM-horizontal-2
  • Για τον Ιδιώτη
  • Για τον Επαγγελματία
  • Leasing
    • Leasing για τον Ιδιώτη
    • Leasing για τον Επαγγελματία
  • Application
    • Application για τον Επαγγελματία
    • Application για τον Ιδιώτη
  • Φόρτιση
    • Home
    • Business
    • Public Charger
    • Κάρτα
  • Στόλος
  • Νέα
  • Επικοινωνία
✕
  • ASEM
  • Νέα
  • Νέα
  • Πώς η Volkswagen δεσμεύεται να έχει ένα στόλο δίχως εκπομπές καυσαερίων έως το 2050.
Το μέλλον του αυτοκινήτου: Ο μεγάλος αγώνας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μόλις ξεκίνησε.
11 Οκτωβρίου, 2019
10 μύθοι και αλήθειες για την ηλεκτροκίνηση.
5 Φεβρουαρίου, 2020
Δείξε τα όλα

Πώς η Volkswagen δεσμεύεται να έχει ένα στόλο δίχως εκπομπές καυσαερίων έως το 2050.

11 Οκτωβρίου, 2019

by GRACE CHEN

Μια αλλαγή κατεύθυνσης λαμβάνει χώρα αυτή τη στιγμή στη Volkswagen.  Όλα τα εμπορικά σήματα που διαχειρίζεται η VW αλλάζουν μορφή, η διοίκηση αλλάζει προσανατολισμό και οι πόροι ανακατανέμονται. Έχοντας δεσμευτεί στους κλιματικούς στόχους της Συμφωνίας των Παρισίων και λειτουργώντας με γνώμονα το «αρκετά κάτω από τους 2° C», η VW εργάζεται με σκοπό την επίτευξη του οράματος της κινητικότητας με ουδέτερο CO2.

Γιατί η Volkswagen προωθεί την κινητικότητα ουδέτερου CO2;

Για να κατανοήσουμε το σημαντικό βήμα της Volkswagen προς τη βιωσιμότητα, θα ήταν καλύτερο να αρχίσουμε με τον εντοπισμό των κινήτρων. Σε πρώτη φάση, το παρακάτω γράφημα από το Ινστιτούτο Μετεωρολογίας του Max Planck παρουσιάζει μια δυσοίωνη πρόβλεψη για τον πλανήτη μας το έτος 2090, εάν δεν επιτευχθεί ο στόχος των 2 ° C. 

Κατά τη διάρκεια της εισαγωγικής ομιλίας του στο rEVolution 2019, ένα από τα μεγαλύτερα παγκόσμια συνέδρια για τη βιομηχανία eMobility και cleantech, ο Martin Roemheld, Διευθυντής Υπηρεσιών eMobility στη Volkswagen Brand, εξηγεί: 

«Σήμερα, η μικρότερη κόρη μου είναι τριών ετών. Το 2090 θα είναι 74 ετών. Πρόκειται για έναν άνθρωπο ο οποίος, αυτή τη στιγμή που μιλάμε, λερώνεται με το πρωινό του και στο μέλλον θα χρειαστεί να ζήσει σε αυτόν τον πλανήτη». 

Ο Roemheld αναφέρει χαρακτηριστικά ότι κάποτε ήταν μεγάλος καταναλωτής καυσίμου. Λάτρευε τις μηχανές και του άρεσε να μετατρέπει το καύσιμο σε θόρυβο και ταχύτητα. Αλλά ήρθε μια στιγμή που συνειδητοποίησε ότι δεν μπορούσε πλέον να σκέφτεται σε λίτρα. Σταμάτησε την κατανάλωση καυσίμου, άρχισε να σκέφτεται σε κιλοβατώρες και έγινε επικεφαλής ηλεκτρικής κινητικότητας στη Volkswagen, μια θέση η οποία του επιτρέπει να κάνει τη μετάβαση στην κινητικότητα από λίτρα σε kWh σε μεγάλη κλίμακα. 

Ο τομέας των μεταφορών είναι υπαίτιος για το 14% των παγκόσμιων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και με τμήματα του πλανήτη που βρίσκονται στα όρια της μη βιωσιμότητας μέσα στον επόμενο αιώνα, δεν υπάρχει πλέον χρόνος για χάσιμο. Ευτυχώς, η θέση της Volkswagen ως ηγέτιδας στην αυτοκινητοβιομηχανία, της δίνει πρωτοφανή επιρροή ώστε να μπορέσει να επιφέρει αξιοσημείωτη διαφορά στο χώρο. Η Volkswagen δημιουργεί βιώσιμα μέτρα βελτιστοποίησης του CO2 σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής των οχημάτων της, από την παραγωγή και χρήση οχημάτων χωρίς άνθρακα μέχρι την ανακύκλωση στο τέλος του κύκλου ζωής των οχημάτων. Η αποφυγή και η μείωση του CO2 θα επιτευχθεί, όπου αυτό είναι δυνατόν, και όπου δεν είναι, θα προβλεφθεί συμπληρωματική αποζημίωση. 

«Η Volkswagen δεσμεύεται να έχει στόλο χωρίς εκπομπές μέχρι το 2050», λέει ο Roemheld. «Πρέπει να ξεκινήσουμε τώρα». Σημειώνει ότι ο ίδιος ξεκίνησε να εργάζεται στην βιομηχανία αυτοκινήτων το 2000 και ότι μερικά από τα οχήματα που μπήκαν  τότε στην παραγωγή είναι σήμερα ακόμα στο δρόμο. Επιπλέον, ορισμένα από τα οχήματα που σχεδιάστηκαν εκείνη την εποχή εξακολουθούν να πωλούνται μέχρι σήμερα.
«Χρειάζονται μακροπρόθεσμα σχέδια για να κάνουμε την αλλαγή», συνεχίζει ο Roemheld, «και πρέπει να λάβουμε υπόψη αυτό το χρονικό πλαίσιο όταν σχεδιάζουμε ένα στόλο χωρίς εκπομπές ρύπων. Κάνουμε πλάνο για να σταματήσουμε εγκαίρως την πώληση, την παραγωγή και την ανάπτυξη αυτοκινήτων με βάση το καύσιμο».

«Πρέπει να κάνουμε μια αλλαγή τώρα», προσθέτει ο Roemheld, «έτσι ώστε η μικρή μου κόρη να μπορεί ακόμα να διασχίζει τη Γερμανία χωρίς να χρειάζεται να φοράει καλοκαιρινά ρούχα όλο το χρόνο»

Για να εξασφαλιστεί ο στόλος χωρίς εκπομπές ρύπων μέχρι το 2050, η Volkswagen στοχεύει στην επίτευξη ενός φιλόδοξου παγκόσμιου χαρτοφυλακίου κίνησης έως το 2040. Η αγορά αναμένεται να κάνει την αλλαγή σε ηλεκτρικά με μπαταρίες οχήματα σε ποσοστό περίπου 60% στις ΗΠΑ, 70% και στην ΕΕ πάνω από 85%. Αναμένεται ότι η υιοθέτηση ηλεκτροκίνητων οχημάτων σε ολόκληρη την υφήλιο θα γίνει σε μεγάλη κλίμακα τα επόμενα χρόνια, μια τάση της οποίας η VW σχεδιάζει να ηγηθεί, πρώτα μέσω της μείωσης του άνθρακα στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της και στη συνέχεια μέσω κλιμάκωσης.

«Και αν υπάρχει κάτι το οποίο η Volkswagen ξέρει να κάνει καλά», προσθέτει ο Roemheld, «αυτό είναι η κλιμάκωση».

Επένδυση για μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ύψους 30 δισ. Ευρώ

Η Volkswagen επενδύει 30 δισ. Ευρώ στην ηλεκτροκίνηση για το στόλο της μέχρι το έτος 2050. Τα οχήματα αυτά θα έχουν την τιμή των πετρελαιοκίνητων ντίζελ και θα έχουν αυτονομία μεταξύ 350 και 550 χλμ. ανά φόρτιση. Το 2020 αναμένεται να φτάσει στην αγορά η οικογένεια των οχημάτων με ηλεκτρική μπαταρία, κατασκευασμένων με συγκεκριμένο και βελτιστοποιημένο στόχο. Μετά από αυτό, ο όμιλος VW σχεδιάζει να κυκλοφορήσει περισσότερα από 20 νέα μοντέλα πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2025 με αναμενόμενες ετήσιες πωλήσεις ενός εκατομμυρίου μονάδων.

Όταν ρωτήθηκε αν το Dieselgate, το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων των βενζινοκίνητων οχημάτων, ήταν η αφορμή για την υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών από τη Volkswagen, ο Roemheld απαντά ότι «Το Dieselgate ήταν μια αφορμή, αλλά η Volkswagen βρίσκεται στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων από το 2014 και το πρώτο μας δοκιμαστικό αυτοκίνητο παρουσιάστηκε το 2011».

Εκτός από την κλιμάκωση προϊόντων, η VW κλιμακώνει επίσης και τις διαδικασίες. Η εταιρεία σχεδιάζει να ολοκληρώσει οκτώ εργοστασιακές μονάδες παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων με βάση την πλατφόρμα MEB, το νέο σπονδυλωτό ηλεκτρικό εξοπλισμό. Θα δημιουργηθούν εταιρικές σχέσεις με προμηθευτές μπαταριών που λειτουργούν αποκλειστικά με πράσινη ενέργεια, με τελικό στόχο όλα τα οχήματα να βγαίνουν από το εργοστάσιο με ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα. Σε περιπτώσεις στις οποίες η παραγωγική διαδικασία δεν μπορεί να είναι ουδέτερη άνθρακα, η VW θα εξισορροπήσει επενδύοντας σε έργα προστασίας του περιβάλλοντος.

«Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι εργάζονται στη VW και, μαζί με τις οικογένειές τους, εξαρτώνται από την επιτυχία της εταιρείας», λέει ο Roemheld. «Η VW δεσμεύεται να μεταφέρει την επιτυχία των προηγούμενων δεκαετιών στις επόμενες. Το Golf της ηλεκτρικής εποχής θα είναι και πάλι Volkswagen». 

 

Επαναπροσδιορισμός της κατανάλωσης ενέργειας

Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό και η χρήση του μπορεί να θεωρηθεί ως κλιμάκωση της απαλλαγής από τις  εκπομπές αερίων άνθρακα.

Μερικά σημεία που πρέπει να ληφθούν υπόψιν.

Ε: Πόση ενέργεια περιέχεται σε ένα λίτρο ντίζελ;

Α: 10 kWh.

Ε: Πόσα kWh χρειάζεται ένα αυτοκίνητο ντίζελ για να διανύσει 100km;

Α: 6 λίτρα ντίζελ, ή 60 kWh.

Ε: Τι απόσταση μπορεί να διανύσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε 60 kWh;

Α: 400χλμ.

Όταν υπολογίζουμε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα για ένα πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο, αυτό παράγει 16 κιλά CO2 για να διανύσει 100 χιλιόμετρα. Με το σημερινό ευρωπαϊκό μίγμα ενέργειας, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο παράγει 4,5 κιλά CO2 για να διανύσει 100 χιλιόμετρα και ο λόγος των kWh με το CO2 βελτιώνεται με κάθε ανεμογεννήτρια και ηλιακό πάνελ που εγκαθίσταται.

Παγκόσμια υιοθέτηση της ανανεώσιμης ενέργειας

Μερικά επιπλέον θετικά νέα είναι πως το ποσοστό της πράσινης ενέργειας αυξάνεται παγκοσμίως. Από σήμερα, το παγκόσμιο ενεργειακό μίγμα ήδη καθιστά την ηλεκτρική κινητικότητα πιο πράσινη από κάθε κινητήρα ντίζελ. Το Bloomberg New Energy Finance εκτιμά ότι το συνολικό ποσοστό του αειφόρου ενεργειακού εφοδιασμού θα φτάσει το 63% μέχρι το 2040. Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γερμανίας προβλέπει ότι ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα θα κυκλοφορήσουν στη Γερμανία μέχρι το 2022 και ότι αυτό θα αυξήσει την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας κατά 0,5 %.

Αποδοτικότητα στην ηλεκτρική οδήγηση

Αποδοτικότητα στην ηλεκτρική οδήγηση

Για την καλύτερη κατανόηση των αναγκών φόρτισης των οδηγών EV, η Volkswagen έχει χωρίσει τις κατηγορίες φόρτισης σε τέσσερις τομείς: φόρτιση στο σπίτι, φόρτιση στη δουλειά, δημόσια φόρτιση και φόρτιση στον αυτοκινητόδρομο, και δημιούργησε ξεχωριστά εμπορικά σήματα για την εξυπηρέτηση πελατών σε όλα τα τμήματα.

Elli (Electric Life)

Η Elli εξυπηρετεί πελάτες κοντά στο σπίτι τους και μέσα στις πόλεις. Παρέχοντας ένα πλήρες πακέτο, συμπεριλαμβανομένου του συμβολαίου πράσινης ενέργειας, του οχήματος, του κυτίου τοίχου και της υπηρεσίας, η Elli στοχεύει στην υποστήριξη του πελάτη σε όλες τις πτυχές της Φόρτισης στο Σπίτι, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης ενέργειας.

Ionity

Η Ionity παρέχει εξειδικευμένες λύσεις φόρτισης στο δίκτυο των εθνικών οδών. Η αποστολή αυτής της κοινοπραξίας μεταξύ του ομίλου Volkswagen, της Bayerische Motoren Werke AG, της Daimler AG και της Ford Motor Company είναι να δημιουργήσει ένα πανευρωπαϊκό δίκτυο φόρτισης υψηλής ισχύος, ώστε τα ηλεκτρικά οχήματα να μπορούν να διασχίζουν μεγάλες αποστάσεις σε ολόκληρη την ήπειρο.

We Charge

Για να τα συνδέσει όλα, η Volkswagen πρόκειται να λανσάρει μια υπηρεσία ψηφιακής χρέωσης γνωστή ως We Charge, η οποία επιτρέπει στους πελάτες να χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους όπως τα κινητά τους τηλέφωνα σε όλη την Ευρώπη, με όλη την κατανάλωση ενέργειας να χρεώνεται σε ένα λογαριασμό.

Η Elli, η Ionity και η We Charge θα ενσωματωθούν στο σύστημα πλοήγησης αυτοκινήτων VW, το οποίο θα καθοδηγεί τους οδηγούς στα σημεία φόρτισης όπου μπορούν να φορτίσουν με το συμβόλαιο τους. Κατά τη φόρτιση, οι οδηγοί θα μπορούν να κάνουν ό,τι τους αρέσει – να πάνε σε ένα εστιατόριο, παιδική χαρά ή εμπορικό κέντρο – ενώ το αυτοκίνητό τους φορτίζει. Θα υπάρχει επίσης η δυνατότητα φόρτισης μόνο με πράσινη ενέργεια, με την καθοδήγηση του ενσωματωμένου συστήματος πλοήγησης.

Τρεις βασικοί πυλώνες στη χρήση ηλεκτροκίνησης από τη Volkswagen

Η Volkswagen έχει βασίσει τη στρατηγική της για τη χρήση ηλεκτροκίνησης σε τρεις βασικούς πυλώνες: χαμηλό κόστος, ισχυρά οφέλη και σύγχρονο τρόπο ζωής.

Χαμηλό κόστος

Ένα από τα σημαντικότερα εμπόδια στην είσοδο των ηλεκτρικών οχημάτων για ευρεία κατανάλωση είναι το κόστος του οχήματος. Η ηλεκτρική οδήγηση πρέπει να είναι οικονομικά ελκυστική, ώστε οι πελάτες να επιλέξουν την αλλαγή. Ευτυχώς, το συνολικό κόστος κατοχής ηλεκτρικών οχημάτων είναι ήδη χαμηλότερο από αυτό του οχήματος καυσίμων. Ήδη από τη συγγραφή αυτού του άρθρου, ένα βαρέλι ακατέργαστου πετρελαίου κοστίζει περίπου $ 80. Αυτό το βαρέλι περιέχει 1590 kWh, που σημαίνει ότι ένα kWh ισοδυναμεί με πέντε λεπτά. Το ίδιο ποσό των kWh μέσω της ηλιακής ενέργειας κοστίζει δύο έως τρία λεπτά.

Ισχυρά οφέλη

Τα οφέλη της ηλεκτρικής οδήγησης είναι προφανή – είναι πιο εύκολη, πιο ήσυχη και λιγότερο ρυπογόνα. Το συνολικό κόστος κατοχής είναι χαμηλότερο και υπάρχουν πολλές περισσότερες ευκαιρίες για την ενσωμάτωση των ηλεκτρικών οχημάτων σε έξυπνες τεχνολογίες.

Σύγχρονος τρόπος ζωής

Τα ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσωπεύουν ένα σύγχρονο τρόπο ζωής και είναι πιο συμβατά με την ψηφιακή ζωή μας, περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο είδος οχήματος. Η Volkswagen στοχεύει στη δημιουργία ενός συστήματος που θα είναι πάντα online και συνδεδεμένο και που θα ενσωματώνεται απρόσκοπτα στην καθημερινή ζωή.

Η Volkswagen ως ηγέτης της eMobility

«Το βασικό μήνυμα είναι ότι η Volkswagen θα κάνει την ηλεκτρική κινητικότητα από μια εξειδικευμένη τάση σε βασική πρακτική σε όλο τον κόσμο», λέει ο Martin Roemheld, επικεφαλής των υπηρεσιών eMobility στον όμιλο Volkswagen Group. «Θα κλιμακώσουμε τις υπηρεσίες μας και με άριστη συνέπεια θα φέρουμε τα οχήματά μας στην αγορά με τη σταθερή ποιότητα της Volkswagen. Αυτό είναι που περιμένουν οι άνθρωποι από μια εταιρεία όπως η Volkswagen και εμείς θα μεταφέρουμε αυτή την εμπιστοσύνη από την εποχή του καυσίμου στην ηλεκτρική εποχή».

Υπάρχουν προσεκτικά μελετημένα σχέδια, με γερές βάσεις, ώστε η VW να γίνει τεχνολογικός ηγέτης για την eMobility. Η εταιρεία διαθέτει την τεχνογνωσία της κατασκευής προϊόντων, της δημιουργίας διαδικασιών, της πώλησης, της εξυπηρέτησης και της διατήρησης της επαφής με τους πελάτες. «Η Volkswagen πρόκειται να παράγει ηλεκτρικά οχήματα για εκατομμύρια καταναλωτών, όχι μόνο για εκατομμυριούχους», καταλήγει ο Μάρτιν.

Μοιράσου το

Σχετικά άρθρα

20 Σεπτεμβρίου, 2021

Δωρεάν Ηλεκτρικό ποδήλατο ή μηχανάκι για 3 ώρες στα πλαίσια της Ευρωπαϊκή εβδομάδα κινητικότητας 2021!


Διαβάστε περισσότερα
17 Σεπτεμβρίου, 2021

Βράβευση Δήμου Ρόδου στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας!


Διαβάστε περισσότερα
16 Σεπτεμβρίου, 2021

Δωρεά ενός πυροσβεστικού οχήματος τύπου Toyota Hilux θα κάνουν από κοινού η Ξενάκης Αυτοκίνητα και η Toyota Hellas στην Εθελοντική ομάδα Δασοπυρόσβεσης Πολιτικής Προστασίας ΕΟΠΚ CB Δωδεκανήσου!


Διαβάστε περισσότερα

Leasing

  • Για τον ιδιώτη
  • Για τον επαγγελματία

Στόλος

Φόρτιση

  • Home
  • Business
  • Public Charger
  • Κάρτα

Application

  • Για τον Ιδιώτη
  • Για τον Επαγγελματία

Έχετε απορίες

Επικοινωνήστε μαζί μας

Ακολουθήστε μας

© ASEM Island Mobility Services. All Rights Reserved.
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Designed by Dingo Marketing Team