Πέρα από τα οφέλη που προσφέρουν στο περιβάλλον, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξοικονομούν χρήματα σε σας, καθώς το κόστος αγοράς τους δεν ξεφεύγει από το κόστος ενός βενζινοκίνητου. Βέβαια μακροχρόνια τα χρήματα που γλιτώνετε από τη συντήρηση, την απουσία βενζίνης ή άλλου καυσίμου και τη χρήση της επαναφορτιζόμενης μπαταρίας είναι αρκετά!
Service
Το service στα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα μπορεί να κοστίσει από 80 έως και 300 ευρώ, κόστος που συνήθως δεν υπολογίζουμε όταν αναζητούμε να αγοράσουμε ένα όχημα. Ωστόσο, τα ηλεκτρικά δεν έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά ένα μοτέρ που περιλαμβάνει ελάχιστα λειτουργικά μέρη, που αν ξεκινήσουν να φθείρονται είναι σχετικά εύκολο να αντικατασταθούν.
Έτσι ξεχάστε τυχόν αλλαγές σε φίλτρα λαδιού, αέρα, καυσίμου λάδια, μπουζί και ιμάντες και άρα και το 2/3 του κόστους του service. Προγραμματίστε όμως ελέγχους σε φρένα, πλυστικά υγρά και ελαστικά.
Ελαστικά και φρένα
Λόγω έλλειψης κιβωτίου ταχυτήτων, τα ηλεκτρικά οχήματα κινούνται πάντοτε με τη μέγιστη ροπή τους και έτσι τα ελαστικά στην άσφαλτο δέχονται μεγαλύτερες πιέσεις και τριβή, άρα και φθείρονται γρηγορότερα. Ωστόσο, όσο πιο οικονομική είναι η οδήγηση και δεν γίνεται υπερβολική χρήση της επιτάχυνσης και της επιβράδυνσης, τόσο περισσότερο επεκτείνεται η ζωή και των ελαστικών και των φρένων.
Μπαταρία
Η μπαταρία ξεκινάει να φθείρεται από την πρώτη φόρτιση του οχήματος, όπως και σε μια οποιαδήποτε ηλεκτρική συσκευή σαν τα κινητά και τα λάπτοπ. Όσο πιο πολλά χρόνια χρήσης και φόρτισης, τόσο πιο λίγα χιλιόμετρα θα αντέχει το όχημα να διανύει. Αυτό, παρόλα αυτά, δεν αποτελεί πρόβλημα, καθώς οι εταιρίες εξελίσσουν και κυκλοφορούν διαρκώς μοντέλα με μεγαλύτερη απόδοση.
Οι περισσότερες εταιρίες έχουν ήδη δημοσιεύσει πόσα χρόνια προσφέρουν εγγύηση για την μπαταρία των ηλεκτροκίνητων μοντέλων τους. Ο μέσος όρος είναι 8 χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα και φυσικά αυτό περιλαμβάνει αμέτρητους κύκλους φόρτισης του οχήματος.